ج: اگر امتياز به دست آمده بيشتر از عدد 15 باشد
بايد بدانيد كه شما داراي جسارت اجتماعي لازم ومفيدي هستيد ولي احتمالاً تا حدي آن را با عصبانيت وپرخاشگري مخلوط مي كنيد وگاهي متوجه مي شويد كه به خاطر مسايل جزيي در گير وعصباني شده ايد.اميدوارم همه شما دوستان خوبم از يك جسارت اجتماعي مطلوبي برخوردارباشيد تا هيچگاه حقتان پايمال نشود.
+ نوشته شده در ساعت توسط (..*..داداش محمد..*..)
|